Υποστήριξη Επιχειρήσεων
Επιτόπου (On Site), Απομακρυσμένη (Remote) με συμβόλαιο ή χωρίς
Η Nexon Πληροφορική έχει την τεχνογνωσία και με πιστοποιημένους τεχνικούς θα διαγνώσουν τυχόν προβλήματα της μηχανογράφησή σας και θα υποστηρίξουν το πρόβλημα. Αν θέλετε να προσθέσετε νέους υπολογιστές ή χρήστες στο δίκτυό σας και έχετε την ανάγκη να τους εντάξετε στο domain ή στο Active Directory, μπορούμε να σας βοηθήσουμε. Σε περίπτωση που έχετε προβλήματα ή θέλετε να ρυθμίσετε μια δικτυακή συσκευή, όπως ένα managed switch, ένα router ή ένα firewall, μπορούμε να σας βοηθήσουμε ώστε να αποκατασταθεί η λειτουργία τους και να εφαρμόσουμε τις απαιτούμενες πολιτικές.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Η Nexon Πληροφορική έρχεται σε επαφή μαζί σας προκειμένου να κατανοήσει τις ανάγκες και ιδιαιτερότητες της υποδομής σας. Μελετώντας λοιπόν τις ανάγκες σας, θα σας προτείνουμε την καλύτερη και οικονομικότερη λύση τεχνικής υποστήριξης για την εταιρεία σας. Οι τεχνικοί μας είναι άρτια εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι από τη Microsoft και έχουν την απαιτούμενη εμπειρία ώστε να δώσουν λύση σε κάθε πρόβλημα που μπορεί να προκύψει με τους servers, τους υπολογιστές, το δίκτυο, τη σύνδεση στο Internet, το backup, την απομακρυσμένη πρόσβαση στα συστήματά σας κλπ.
Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης
Call On Demand
Απευθύνεται σε εταιρείες οι οποίες έχουν μικρές ανάγκες τεχνικής υποστήριξης και θέλουν να καλέσουν τεχνική βοήθεια όταν το έχουν ανάγκη, ακολουθώντας το τρέχον τιμοκατάλογο τεχνικής υποστήριξης.
Προαγορά Ωρών
Απευθύνεται σε όλους αυτούς που θέλουν να έχουν άμεση τεχνική υποστήριξη σε ιδιαίτερα προνομιακές τιμές. Δίνεται η δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν την τεχνική υποστήριξη όποτε το επιθυμούν, ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες τους.
Συμβόλαια Υποστήριξης
Απευθύνεται σε όσους θέλουν να έχουν απεριόριστη και άμεση τεχνική υποστήριξη και υψηλή διαθεσιμότητα της μηχανογράφησής τους.
Κάθε νέα σύμβαση τεχνικής υποστήριξης ξεκινά με έλεγχο και καταγραφή των συστημάτων της εταιρείας, του λογισμικού, του δικτυακού εξοπλισμού. Εφόσον υπάρχουν σφάλματα στις εγκαταστάσεις ή σοβαρές παραλείψεις προτείνονται λύσεις και εξετάζονται περιθώρια βελτίωσης με τον οικονομικότερο τρόπο.
Η τεχνική υποστήριξη παρέχεται με τους εξής τρόπους:
Τηλεφωνική Υποστήριξη (Call support)
Είναι o ταχύτερος τρόπος αναφοράς και επίλυσης μικρών προβλημάτων. Η επαφή με τους τεχνικούς μας είναι προσωπική, έτσι δεν χρειάζεται να εξηγείτε κάθε φορά από την αρχή το θέμα σας.
Απομακρυσμένη υποστήριξη (Remote support)
Ο μεγαλύτερος αριθμός προβλημάτων αντιμετωπίζεται μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης, χωρίς κόστος και χάσιμο χρόνου σε μετακινήσεις.
Υποστήριξη στην έδρα σας (On your premises support)
Η μετάβαση στην έδρα σας απαιτείται όταν προκύπτουν προβλήματα που απαιτούν την παρουσία τεχνικού, όπως προβλήματα hardware ή καλωδιώσεων. Θεωρούμε ότι είναι σκόπιμη η παρουσία τεχνικού τουλάχιστον μια φορά το μήνα για θέματα Η/Υ ή server, γιατί έτσι σας δίνονται οδηγίες και προτάσεις για καλύτερη εκμετάλλευση των δυνατοτήτων της υποδομής σας και για τους σκοπούς που απαιτούν οι ανάγκες σας.
Οι υπηρεσίες που παρέχουμε περιλαμβάνουν:
- Υποστήριξη Servers: Windows Server, Windows Small Business Server, Exchange Server, SQL Server, Office Communications Server, Server and applications Virtualization
- Υποστήριξη δικτυακών συσκευών (routers, switches, firewalls) και πρόσβασης στο Internet
- Εγκαταστάσεις λογισμικού
- Αναβαθμίσεις υπολογιστών και εγκαταστάσεις περιφερειακών συσκευών
- Διαχείριση εκτυπωτών / scanners κλπ
- Antivirus checks / configurations
- Υποστήριξη και εκπαίδευση χρηστών
Γιατί να μας επιλέξετε;
Διαρκή μελέτη των τεχνολογικών εξελίξεων
Θέλοντας να προσφέρουμε τις καλύτερες δυνατές παροχές, φροντίζουμε να παρακολουθούμε και να μελετούμε διαρκώς τις εξελίξεις στην παγκόσμια αγορά. Επίσης παρακολουθούμε τεχνολογικά σεμινάρια ώστε να αποκτούμε διαρκώς νέες γνώσεις και εμπειρίες και να είμαστε σε θέση να σας συμβουλεύουμε ώστε η εργασία σας να είναι παραγωγικότερη.
Κερδίστε χρήματα
Το κόστος των υπηρεσιών τεχνικής υποστήριξης της Natigon σας εξοικονομεί χαμένες ώρες που θα διέθεταν οι εργαζόμενοί σας προσπαθώντας να αντιμετωπίσουν προβλήματα των Η/Υ και του δικτύου σας χάνοντας πολύτιμο χρόνο από την εργασία τους. Επιπλέον, Κάθε βλάβη καθυστερεί τις εργασίες της επιχείρησης σας, μειώνοντας έτσι την παραγωγικότητα και τα κέρδη σας.
Προστατέψτε το κύρος της εταιρείας σας
Όταν το δίκτυό σας αντιμετωπίζει προβλήματα και εμποδίζονται οι εργασίες σας, εκτός από το κόστος των χαμένων εργατοωρών, υπάρχει και ο αρνητικός αντίκτυπος απέναντι στους πελάτες και τους συνεργάτες της εταιρείας σας. Με την καθημερινή παρακολούθηση της υποδομής σας φροντίζουμε οι περιπτώσεις βλαβών και προβλημάτων να προλαμβάνονται.